Λογισμικό
Το Witty Manager είναι ενα λογισμικό για Η/Υ με MS Windows (XP Sp3, Vista, Win7, Win8) για την διαχείριση των μετρούμενων χρόνων από το Witty, την εμφάνιση των κατατάξεων, γραφημάτων, ιστορικών κτλ.
Οι κύριες λειτουργίες του είναι:
Διαχείριση των προσωπικών στοιχείων των αθλητών, συμπεριλαμβανομένου φωτογραφιών και καταχώριση σε ομάδες ή κατηγορίες
Διαχείριση της λίστας Ενάρξεων
Δημιουργία πρωτοκόλλων
"Κατέβασμα" των δεδομένων από το Witty και εμφάνιση των αποτελεσμάτων σε διαμορφώσιμους πίνακες και γραφήματα
Αναβάθμιση του λογισμικού (firmware) του Witty και των φωτοκυττάρων
Το λογισμικό χωρίζεται σε 3 κύριους τομείς:
ΑΘΛΗΤΕΣ
Σε αυτόν τον τομέα μπορούν να δημιουργηθούν φάκελοι αθλητών και να διαμορφωθούν. Κάθε φάκελος μπορεί να περιλαμβάνει λεπτομέρειες σχετικά με τον αθλητή (προσωπικά δεδομένα, σημειώσεις, εικόνας κτλ).
Επιπλέον, μπορεί να δημιουργηθούν λίστες "ενάρξεων" έτσι ώστε όταν μεταφέρονται τα δεδομένα στο Witty, δεν θα αποθηκεύονται μόνο τα ονόματα και οι πληροφορίες των αθλητών, αλλά και η σειρά με την οποία θα εκτελέσουν το/τα τεστ. Αυτές οι λίστες μπορούν να χρησιμοποιηθούν για να κατατάξουν τους αθλητές στη βάση δεδομένων σε ομάδες.
TEST
Η κυρίως λειτουργία αυτού του τομέα είναι η δημιουργία νέων πρωτοκόλλων / τεστ τα οποία μεταφέρονται στην συνέχεια στο χρονόμετρο Witty. Υπάρχουν 3 κύριοι τύποι τεστ: Basic, Multistart και Counter.
Basic: Αυτό το τεστ συνηθώς εκτελείται ατομικά, επιτρέποντας έτσι την εκτέλεση περισσότερων δοκιμασιών. Αναλόγως των απαιτήσεων, μπορεί να οριστεί προς εκτέλεση ένα Sprint test (ευθεία ή συγκεκριμένη πορεία, με ή χωρίς ενδιάμεσους χρόνους), Go & Back (πολλαπλές διαδρομές από ένα σημείο σε ένα άλλο ή και με περισσότερα σημεία), καθώς επίσης και το Shuttle με αποκατάσταση (αν μία συγκεκριμένη περίοδος αποκατάστασης απαιτείται μεταξύ των προσπαθειών).
Multistart: Αυτό το τεστ χρησιμοποιείται σε περιπτώσεις που το μήκος της διαδρομής είναι τέτοιο, ώστε είναι απαραίτητο ο επόμενος αθλητής να ξεκινήσει πρωτού ο πρηγούμενος τερματίσει.
Counter: Αυτό το τεστ είναι πολύ χρήσιμο όταν θέλουμε να μετρήσουμε πόσες επαναλήψεις μιας συγκεκριμένης δραστηριότητας μπορεί να εκτελέσει ένας αθλητής μέσα σε συγκεκριμένο χρόνο, ή αλλιώς, πόσο χρόνο χρειάζεται ένας αθλητής για να εκτελέσει συγκεκριμένο αριθμό επαναλήψεων μιας δραστηριότητας.
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
witty software3
Σε αυτόν τον τομέα, εμφανίζονται τα αποτελέσματα από τα εκτελεσμένα τεστ.
Τα αποτελέσματα μπορούν να φιλτραριστούν ανά αθλητή (πληκτρολογώντας το όνομα του αθλητή, θα εμφανιστούν μόνο τα αποτελέσματα όσων τεστ έχει συμμετάσχει ο συγκεκριμένος αθλητής), τύπο τεστ, ημερομηνία ή συνδυασμό των προηγουμένων.
Με την επιλογή ενός τεστ και την εισαγωγή στην λειτουργία εμφάνισης (View mode), τα αποτελέσματα θα εμφανιστούν με γραφική και αριθμητική μορφή, αναλόγως με την προεπιλεγμένη διάταξη πινάκων.
Τα δεδομένα μπορούν να εκτυπωθούν και να εξαχθούν με το πάτημα ενός κλικ (επιλογή διαφόρων τεστ) ή σε μία αναφορά (επιλογή ενός τεστ, στο οποίο τα δεδομένα προς εκτύπωση ή εξαγωγή μπορούν να διαμορφωθούν, ένα λογότυπο μπορεί να προστεθεί κτλ).